Ząbki - Ks. I. Skorupki 5
W naszej ofercie m. in. : Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), restauracja, transfer na lotnisko, bar, usługi konsjerża, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, winda, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, kawiarnia na miejscu, wino / szampan, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, sklep na miejscu, dostęp do Internetu, usługa prasowania, wspólny salon / sala TV, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), linka alarmowa w łazience, bezpłatny parking, gaśnice, całodobowa ochrona, meble ogrodowe, monitoring wokół obiektu, ogród, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, przechowalnia bagażu, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, codzienne sprzątanie, owoce, Pojemniki na śniadanie na wynos, całodobowa recepcja, Wi-Fi, taras słoneczny, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, pokoje dla niepalących, faks / ksero, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, prywatny parking, pokoje rodzinne, bezpłatne Wi-Fi, ogrzewanie, dostęp za pomocą kluczy, parking dla osób niepełnosprawnych, całkowity zakaz palenia, Maseczki dla gości, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, udogodnienia dla niepełnosprawnych, posiłki dla dzieci, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer (dodatkowa opłata), czujnik dymu, niska umywalka, wysoka toaleta, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, sejf, obsługa pokoju, bufet z potrawami dla dzieci, obiady na wynos, parking na miejscu, transfer, parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, transfer z lotniska, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, centrum biznesowe, transfer lotniskowy, system alarmowy, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, pralnia chemiczna, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, klimatyzacja, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, śniadanie w pokoju, Możliwe wystawienie faktury, zaplecze bankietowe / konferencyjne.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 14:00 a kończy o godzinie 12:00.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Mansor o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Na terenie obiektu mogą być organizowane imprezy, w związku z czym Goście niektórych pokoi mogą doświadczyć niedogodności związanych z hałasem. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracownikówpodróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy.Dostępne pokoje:
Pokój Dwuosobowy z 1 lub 2 łóżkami 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 16 mkw);
Pokój Trzyosobowy 3 osobowy (1 łóżko pojedyncze, 3 łóżka pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 18 mkw);
Apartament 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 28 mkw);
Apartament 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 28 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Ząbki - Hotel Mansor, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
Rezerwuj teraz
BG.238307